OPĆI UVJETI POSLOVANJA

PODACI O PRODAVATELJU

Naziv: Nebeski baloni-obrt Vl. Ana Paus Tomašević Sjedište: Savska cesta 50, 10 000 Zagreb, Hrvatska OIB: 18577584563 Osoba ovlaštena za zastupanje: Ana Paus Tomašević Telefon: +38516177297 Adresa elektroničke pošte: info@nebeskibaloni.hr Poslovni račun:  Raiffeisenbanka Austria d.d. IBAN: HR4524840081103882722

Općeniti uvjeti poslovanja

Korištenjem ove internet stranice Korisnik iskazuje da se slaže s općim uvjetima poslovanja i korištenja, te pristaje na na korištenje internet stranice http://www.nebeskibaloni.hr u skladu s njima. Pravo korištenja je osobno pravo Korisnika i ne može se prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe. Korištenjem ovih internet stranica Korisnik potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i korištenja. Nositelj svih prava na Internet stranici http://www.nebeskibaloni.hr je obrt Nebeski baloni, vl.Ana Paus Tomašević Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za Korisnike i odnose se na korištenje Internetske stranice http://www.nebeskibaloni.hr. Korištenjem Internetske stranice Korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice http://www.nebeskibaloni.hr u skladu s njima. Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju s ovim Uvjetima te iste redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obavezama. Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost. Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Korisnik je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Postupanje suprotno tome, ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi http://www.nebeskibaloni.hr. Korisnik je upoznat sa činjenicom da ponekad dolazi do prekida usluga, ili do događaja koji su izvan kontrole obrta Nebeski baloni, vl. Ana Paus Tomašević te prihvaća da obrt Nebeski baloni, vl. Ana Paus Tomašević nije odgovorna za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na internetu. Korisnik se slaže i prihvaća da pristup internetskim stranicama ponekad može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen. Obrta Nebeski baloni, vl. Ana Paus Tomašević zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortimana proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaja Internetske stranice http://www.nebeskibaloni.hr. Stoga su Korisnici dužni prije svakog korištenja internetske stranice http://www.nebeskibaloni.hr pregledati sadržaj Općih uvjeta poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na http://www.nebeskibaloni.hr. Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup web stranici http://www.nebeskibaloni.hr i podatcima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja web stranice Prodavatelja ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje Prodavatelj nije odgovoran. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje web stranice.

Prodavatelj sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi Kupcu olakšao odabir prilikom online kupovine. Prodavatelj ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača. Moguće su razlike stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Prodavatelj ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda. Točan opis i karakteristike proizvoda Kupac može zatražiti na e-mail adresi: info@nebeskibaloni.hr Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju. Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/14, 110/15).

Sklapanje i raskid ugovora o prodaji

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina odabranog proizvoda ili usluge putem „http://www.nebeskibaloni.hr” web trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: internet narudžbe-web trgovina, tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom i telefona s ljudskim posredovanjem. Kupac je ovlašten izabrati mogućnost da ga Prodavatelj informira o novim proizvodima, proizvodima na akciji i sl. Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podaci) na e-mail Kupca biti će dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji. Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na „http://www.nebeskibaloni.hr” a uz svaki proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda i cijeni. Cijena i uvjeti dostave navedeni su pod „Dostava”. Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u „košaricu” klikom na link „Dodaj u košaricu”. Ukoliko Kupac izvrši kupnju proizvoda koji je, u međuvremenu, prodan tada će Prodavatelj kontaktirati kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat uplaćenog iznosa, kupnja drugog proizvoda ili isporuka proizvoda iste vrste kada ga Prodavatelj pribavi od svojih dobavljača). Prodavatelj, osim netom navedene obveze, ne odgovara Kupcu u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi. U „košarici” se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju sa cijenom, te ukupnom cijenom (uključen PDV). Ukoliko Kupac želi nastaviti sa kupnjom odabire link „Plaćanje”, a sustav ga dalje automatski vodi do stranice „Plaćanje” na kojoj je potrebno unijeti obavezne podatke te odabir vrste plaćanja. Na navedenoj stranici prikazane su cijene proizvoda, uvećane za cijenu dostave/poštarine (ukoliko postoji) te primijenjen popust (ukoliko postoji popust u postotnom iznosu). Detalji računa se mogu promijeniti u odnosu da li račun prima fizička osoba ili pravna. Ako račun prima pravna osoba potrebno je da kupac unese sve tražene podatke. Po izvršenju naprijed navedenih koraka web trgovine, stranka mora prihvatiti da se slaže sa uvjetima korištenja i odredaba web stranice, te odabirom „Naručite” na stranici „Plaćanje”, sustav automatski završava kupnju. Kupac dobiva email „Nova narudžba“ na kojoj se nalaze podaci o broju narudžbe, plaćanju kao i podacima za dostavu. Ako je kupac odabrao kartično plaćanje klik na „Naručite” vodi ga na unos podataka vezanih za plaćanje karticom. Također može odabrati i plaćanje na rate beskamatno ukoliko je to plaćanje moguće sa karticom kojom plaća.

Načini plaćanja

Plaćanje na internetskoj stranici http://www.nebeskibaloni.hr vrši se u službenoj valuti u RH. Cijene su maloprodajne, izražene u EURO i u njima je sadržan pripadajući PDV. Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.

Narudžbe s dostavom unutar Hrvatske

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine: Putem virmana i opće uplatnice Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Diners Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača

Plaćanje putem virmana ili opće uplatnice

Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu bit će poslana potvrda Vaše narudžbe. Djelatnici http://www.nebeskibaloni.hr  kontaktirat će Vas po potrebi. 1) Ako se plaćanje proizvoda vrši putem opće uplatnice, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke: Uplata na IBAN Nebeskih balona HR4524840081103882722 Poziv na broj: 99 – broj narudžbe Primatelj: Nebeski baloni, Savska cesta 50, 10000 Zagreb OIB: 18577584563 Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

2) Ako se plaćanje proizvoda vrši putem virmana, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na IBAN Nebeskih balona HR4524840081103882722 Poziv na broj: 99 – broj narudžbe Primatelj: Nebeski baloni, Savska cesta 50, 10000 Zagreb Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo Vam naručene proizvode. Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

Plaćanje kreditnim karticama

Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama: Visa MasterCard Maestro Diners

Plaćanje pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača

Plaćanje pouzećem omogućuje vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

Sigurnost online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite HTPayWay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. HTPayWay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u HTPayWay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima HTPayWay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. HTPayWay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. HTPayWay Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje. Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost HTPayWay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Registracija

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) i broj telefona kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe, te Vas kontaktirati. Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku. Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Register”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu , a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”. Ukoliko se Kupac ne prijavi unutar godinu dana, korisnički podaci se brišu. U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Izgubili ste lozinku?”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu ili korisničko ime s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku. Nju možete kasnije sami promijeniti u detaljima korisničkog računa. Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Dostava

Usluga dostave za artikle ponuđene na http://www.nebeskibaloni.hr dostupna je samo na području Republike Hrvatske.
  • troškovi dostave sa dostavnom službom iznose 4 €, a besplatna su za narudžbe iznad 66 €
  • dostava unutar grada Zagreba, vlastitim vozilom naplaćujemo 11 €, a ne naplaćujemo za iznose veće od 66 €. U ovoj opciji imamo mogućnost dostave i napunjenih balona sa helijem, raznih dekoracija bez obriza na veličinu i količinu.
Proizvodi koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni Kupcu dostavnoj službi u roku od 3-5 radna dana i otocima 10 radna dana. Osobno preuzimanje u našoj poslovnici se ne naplaćuje. Bez obzira na rok dostave, ipak može doći do kašnjenja zbog nepredviđenih okolnosti ili zone dostave za koje slučajeve webshop ne odgovara.

Proces dostave

Dostavu vrši Prodavatelj (putem svojih djelatnika) ili angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Proizvodi bit će zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod. U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja. Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Cijene dostave istaknute su na „http://www.nebeskibaloni.hr” i u njima je sadržan pripadajući PDV.

Jednostrani raskid ugovora

Da bi Korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Nebeske baloni, vl.Ana Paus Tomašević o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka. Izjavu je potrebno poslati poštom na Nebeski baloni., Savska cesta 50, 10000 Zagreb, Hrvatska ili elektroničkom poštom na info@nebeskibaloni.hr U Izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte i datum primitka robe. Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Artifact informatika d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Nebeski baloni, vl. Ana Paus Tomašević  mogu izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu  Nebeski baloni, Savska c. 50, 10000 Zagreb, Hrvatska bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da se prije raskida Ugovora javi na mail info@nebeskibaloni.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe. Obrazac za jednostrani raskid ugovora skinite na linku: Obrazac

Kada Korisnik nema pravo na jednostrani raskid ugovora?

Korisnik nema pravo ostvariti jednostrani raskid ugovora ako je: – Predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču – Ukoliko je proizvod upotrijebljen, oštećen i bez originalnog pakiranja – predmet ugovora originalno zapakirana roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvarana nakon dostave

Reklamacija

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake. Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom, opisom reklamacije i slikom proizvoda e-mailom na info@nebeskibalonihr. Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi, može li se za proizvod dobiti povrat novca. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća u našu trgovinu. Kad proizvod stigne u našu trgovinu, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na info@nebeskibalihr. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. Vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Zaštita osobnih podataka

Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze te ih može koristiti za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, newslettera, unaprjeđenja odnosa sa Kupcima i radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu. Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca. Nebeski baloni, vl.Ana Paus Tomašević ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke te za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke. Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Politika kolačića

Kako bi stranice http://www.artifact-informatika.hr ispravno radile, one moraju na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (Cookies). Prema regulacijama EU, Artifact informatika d.o.o. prije spremanja kolačića mora zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem web stranice http://www.nebeskibaloni.hr internet trgovina korisnik pristaje na upotrebu kolačića. Korisnik isključivanjem kolačića odlučuje hoće li dopustiti pohranjivanje kolačića na svom računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u web pregledniku koji korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće postoji mogućnost da stranica neće moći koristiti neke od funkcionalnosti koje daje http://www.nebeskibaloni.hr web trgovina.

Pohvale i prigovori

Pisani prigovor, odgovor, obavijesti U skladu s člankom 10., Zakona o zaštiti potrošača u slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti pisani prigovor. Nebeski baloni, vl. Ana Paus Tomašević  Vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte na Nebeski baloni, Savska c. 50, 10000 Zagreb ili putem maila info@nebeskibaloni.hr. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje ime i prezime. Nebeski baloni, vl. Ana Paus Tomašević  će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor će Vam stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Kontakti

Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti Kupci se mogu obratiti na adresu: Nebeski baloni, Savska c. 50, 10000 Zagreb info@nebeskibaloni.hr OIB: 18577584563

Platforma za online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na internetskoj stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/. To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU odnosno sporovi koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova. Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.

Ostale odredbe

1) Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na „www.nebeskibaloni.hr” samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na „www.nebeskibaloni.hr”, u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja „www.nebeskibaloni.hr” na drugim web stranicama je zabranjen. 2) Prodavatelj zadržava pravo dati prava za objavljivanje bilo kojeg materijala, dijelova „http://www.nebeskibaloni.hr” trećoj osobi samo u slučaju sklopljenog ugovora koji uređuje prava i obveze Prodavatelja i trećeg koji objavljuje informaciju. 3) Kada „http://www.nebeskibaloni.hr” odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih web stranica drugih osoba, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Opći uvjeti u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju se u odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost. 4) Iako Prodavatelj ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili točne, a u tom slučaju će Prodavatelj obavijestiti Kupca koji je podnio narudžbu nakon čega Kupac ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti. Fotografije uz proizvode samo su ilustrativne prirode. 5) Prodavatelj zadržava pravo na objavljivanje sadržaja na engleskom jeziku u slučajevima kada: se radi o nazivu proizvoda, dijelova istih ili funkcija na engleskom jeziku se radi o izrazima na engleskom jeziku koji su općeprihvaćeni u hrvatskom jeziku odnosno da se radi o zajedničkoj terminologiji postoji rizik da se značajne informacije ne mogu dovoljno precizno prevesti na hrvatski jezik, a da se ne izgubi njihovo značenje i smisao 6) Prodavatelj ima pravo objaviti savjet koji odražava filozofiju poslovanja Nebeskih balona, ali oni nikako nisu namijenjeni zamjeni za profesionalni medicinski savjet i ne smije se na njih oslanjati kao na zdravstveni savjet. Prodavatelj uvijek preporuča da Kupac potraži mišljenje liječnika ili drugog kvalificiranog zdravstvenog radnika u vezi s osobnim zdravljem ili zdravstvenim stanjem. Kupac je obavezan držati se uputa za uporabu proizvoda, u suprotnom Prodavatelj ne snosi odgovornost. Kupac preuzima punu odgovornost za svoje zdravlje, život i dobrobit, kao i za zdravlje, živote i dobrobit svoje obitelji i djece, kao i za sve odluke sada ili u budućnosti.