PODNOŠENJE PRIGOVORA

Prigovori

Podnošenje pisanog prigovora

Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti pisanim putem na adresu: Savska c. 50, 10000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na adresu: info@nebeskibaloni.hr. Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.

Napomena

Svaki proizvod za koji je zaprimljen prigovor dostavlja se natrag u trgovinu, kako bi Prodavatelj mogao valjano postupiti po prigovoru i eventualno uvažiti zakonska prava Kupca.

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan u roku 15 dana od primitka narudžbe, reklamirani proizvod ćemo zaprimiti na adresi obrta uz pisani prigovor odnosno zahtjev kupca, dijagnosticirati grešku, te ukoliko postoji i napraviti zamjenu ili povrat sredstava. Radi ostvarenja svojih prava, prije poduzimanja bilo kakvih radnji u svrhu ostvarenja tih prava, detaljno pogledajte upute u Općim uvjetima.

Za opće uvjete kliknite na link Opći uvjeti poslovanja.

Prigovore podnesite na:

Adresu: Nebeski baloni, Savska c.50, 10000 Zagreb

Tel: +38516177297

Mail: info@nebeskibaloni.hr

Radno vrijeme: PON-PET 10:00 – 18:00 h. SUBOTA: 09:00 – 14:00 h.